underbar dag 🌞

0kommentarer

Det har varit en fin dag för oss. 
Jag vaknade 08.30 sen lĂ„g jag och drog mig i sĂ€ngen. Andy gick in och vĂ€ckte Ella 09.30. Vet inte sist det hĂ€nde men det var verkligen skönt att fĂ„ sova :) 
 Ella campade pĂ„ sitt rum medans Andy var och trĂ€na. Ibland Ă€r det lilla bĂ€st. Hennes tĂ€lt bestod av en snutte pĂ„ golvet. DĂ„ skulle jag impa och satte upp hennes lektĂ€lt pĂ„ rummet. Efter det lekte hon inte camping mer haha!

Vi har varit pĂ„ tivolit idag. GlĂ€djen hos Ella nĂ€r vi berĂ€tta att vi skulle dit, det gör en sĂ„ glad att se. Hon var sĂ„Ă„Ă„ överlycklig. Hon fick Ă„ka dom karusellerna hon ville ( förutom slĂ€nggungorna, kĂ€nns lite överkurs ;) NĂ€r vi Ă„kte hem sa hon att larven var roligast. SĂ„klart, det var ju den med mest fart :) NĂ€r jag var yngre sĂ„ Ă€lska jag allt med fart och ju mer det snurra desto roligare. Idag kan jag inte ens gunga pĂ„ en vanlig gunga utan att mĂ„ illa. 

Har fixat lite i trĂ€dgĂ„rden ocksĂ„. Planterat ut en blomma och försökt fĂ„ bukt pĂ„ myrorna som nu Ă€ven invaderat min rabatt. Tröttsamt..har Ă€nnu en gĂ„ng helt ut myrr dĂ€r men dom jĂ€vlarna verkar inte dö av det. Ska ut och googla hur jag ska bli av med dom. 





Kommentera

Publiceras ej