torsdag

0kommentarer

Idag lämnade jag Ella på förskolan en stund så hon kunde vara med på förskolans dag. Så skönt både för henne och för oss. När jag hämta henne blev hon lite besviken för hon ville gärna stanna och leka med sina kompisar. Men nästa vecka är det som vanligt igen, Andy jobbar och Ella ska tillbaka till förskolan.. då kommer vi alla få lite mer rutiner. 

Vi fick sedan besök av Ida och Linnea. Så gotteväder så vi fikade ute på altanen sen när tjejerna tröttna på det och gick in och lekte så satt jag och Ida kvar och snacka skit :) 

Jag ska nog ta och lägga mig nu..I alla fall lägga mig i sängen och läsa. Dom senaste 2 nätterna har Maja väckt mig för mat men har sen somnat om i sin liggdel...åh så skönt!! Jag hoppas att det fortsätter så för även om jag sover få sammanhängande timmar så blir jag ändå rätt utvilad när jag får sova själv i min säng. 


Kommentera

Publiceras ej