svårt det där

0kommentarer

Här sitter jag i soffan och surfar runt på mobilen. Min förhoppning är att Maja ska vakna och vilja äta så jag kan gå och lägga mig. Inte lönt att lägga mig innan men jag har ingen aning när hon kan tänkas vakna och väcka henne har jag ingen lust till heller. Så jag sitter här o glor lite till.

Igår fick Ella följa med och fira Alice som fyllde år. Sjöbbe tog med tjejerna till Leos lekland. Himla snällt av Sjöbbs att ta med Ella, det uppskattades jättemycket av Ella som hade haft jättekul :) 
På eftermiddagen kom mina föräldrar och hälsa på en sväng. 






Idag har vi haft lite besök. Först Andys familj sen Rebecka. Ella är så gulligt förtjust i "Jobecka" så efter att ha tjatat hela dagen så blev det en lycklig tjej när hon äntligen kom. Att hon hade en klänning med i present gjorde ju Rebecka ännu mer populär. Jag tror Ella sa tack för presenten 5ggr :)

Annars har vi bara tagit det lugnt hemma. Man går lite på halvfart. Vakna nätter och tidiga morgnar, ja då blir det så ;)


Perfekt att kunna sätta in Maja på deras rum när jag tex. Ska duscha. Så passar och roar Ella henne. Ella campade som vanligt och Maja satt som åskådare ;)




Kommentera

Publiceras ej