Danmark

0kommentarer

Idag åkte vi över till helsingör en runda. Vi gick inte rundor i affärer utan Andy bytte sina backar sen satte vi oss på torget och tog det lugnt. Innan dess var jag, Ella och Maja ute på lekplatsen och baka kakor. 

Min trötthet blir värre och värre och med den kommer känsligheten dvs idag hälsade babybluesen på. Nyss satt jag på Ellas sängkant och titta på henne när hon sov samtidigt som jag störtböla för att jag får ångest att tiden går så snabbt. Men det är ju verkligen som alla säger. Den dagen Maja kom så blev Ella jättestor. Jag har alltid tyckt att hon är min lilla tjej. Att hon har små händer, små fötter o nu helt plötsligt så är allt på henne så stort för Maja är så liten. Och det får mig att få ångest för jag vill att Ella ska förbi min lilla tjej. Äh nu får jag gå och lägga mig för nu gråter jag igen. Knappt labil haha. 



Kommentera

Publiceras ej