v 34

0kommentarer

Dagarna går. Ryggen ömmar och humöret sviktar. Jag har köpt ett stödbälte som stabiliserar ryggen och jag tycker att det hjälper på jobbet. 
Humöret ja..jag är trött. Jag vill helst va helt själv vilket jag aldrig är. Antingen jobbar jag eller har jag en unge som hänger efter mig konstant. Hennes ljudnivå kan ge vem som helst tinnitus. 
Älskar när det blir kväll och jag får gå och lägga mig. Gärna klockan 20.00...på helgen offrar jag mig och är uppe lite till. Kanske till 22 till och med om det vill sig riktigt väl. 

Jag kör på i samma tempo som jag alltid gör. Jag storhandlar, konkar på påsar, dammsugar, tvättar, bäddat rent...ja allt som man alltid gör. Oftast med resultatet att jag blir helt slut och får lida av ryggvärk resten av dagen. Men dagen efter är jag igång igen så jag lär mig uppenbarligen inte. 

Jag har 2 veckor kvar att jobba. Jag har bett om att få röra mig lite mer på jobb och kombinationen att dom sätter mig på mer rotation och stödbältet gör att jag faktiskt tror att jag kommer klara dessa 2 veckorna bra. Från att vara väääldigt nära på att gå och få sjukskrivning till att känna hopp :)

Nä idag är jag lite deppig känner jag. Jag är trött. Mer ord än så behövs inte. Varit vaken sen 05.30..Andy har jobbat så ingen chans till vila och om en timme ska vi iväg på påskfirande. Det blir nog bra detta. 

Kommentera

Publiceras ej