v 32

0kommentarer

Precis hemkommen från barnmorskan. Allt ser bra ut. Det är fina hjärtljud, bra blodtryck och magen växer som den ska. Jag upplever att jag har en rätt liten mage denna gången. Var nog rätt "liten" med Ella också för den delen men denna gången känns den annorlunda. Magmåttet ligger i alla fall mitt på kurvan så den växer och gror som den ska. Bebisen ligger med rumpan uppåt, ingen aning om den börjar dra sig neråt. Ella fixera sig aldrig så det är inget som jag bryr mig om ...den kommer ut i vilket fall som helst :) exakt 2 månader kvar idag om den är punktlig. Och exakt 1 månad kvar att jobba wohoo!!  Så najs! Kanske sätter vi upp sängen till helgen. Jag behöver nog något som gör det mer verkligt. Såklart är det verkligt för magen växer och där är en unge i den som flyger till höger och vänster men denna gången hänger den bara med. Tänker inte speciellt mycket på det om dagarna..men såklart är längtan stor!

Kommentera

Publiceras ej