sjukdom

0kommentarer

Jag har legat hela denna veckan i influensa. Det började i lördagskväll då jag blev dålig i feber som höll i sig någon dag. Nu har jag "bara" hostan och nästäppa kvar. Kände mig mycket bättre imorse men jag vet inte, jag känner mig inte bra nu. Jag inbillar mig att jag har svårt för att andas och vet inte om det är så att jag andas tungt eller om det är jag själv som gör det bara för att slippa hosta. Kan mycket väl vara det sistnämnda, det gör så förbannat ont i bröstkorgen när jag hostar så jag förstår om jag omedvetet tar mindre andetag för att slippa. 

Jag har Ella hemma från dagis eftersom hon också har hosta. Dom senaste 2 dagarna känns det som att vi bråkar konstant. Jag orkar inte tjafsa med henne dygnet runt och hon i sin tur gapar att hon inte orkar höra mig tjata hela tiden. Så det är en härlig balans här hemma. 


Kommentera

Publiceras ej