När man vill be hela världen att dra åt helvete.

0kommentarer

Lite överdrivet men imellanåt känns det som att jag skulle vilja fly från allt liv och all mänsklighet.  Mitt humör är inte att leka med för tillfället. Ena stunden bölar jag, för att i nästa sekund vara jätteglad och sen helt plötsligt skulle jag kunna slå sönder något. Mycket labil kvinna här. 

Idag har jag varit ledig. Jag lämnade Ella på påskfest i 1 1/2 timme i förmiddags. När jag hämtat hem henne igen släpa jag upp alla hennes gamla kläder från källaren och körde en rensning. Det har jag redan gjort en gång men denna gången var jag mindre kräsen så där blev lite neutralt till bebisen. Sen har jag dammsugat, tvättat, städat toan, lagat middag, diskat och lämnat o hämtat Ella på gympan. Om jag är totalt slut nu ? O yes! Nu kommer jag inte göra ett enda knop till idag. Det känns väldigt lockande att gå och lägga sig..men det kanske är lite väl tidigt haha. 

Kommentera

Publiceras ej