0kommentarer


En glad Ellabellabus påväg till sin gympa. Jag förstår inte föräldrar som jobbar heltid och som  låter sina ungar ha mer än 1 aktivitet i veckan. Hur dom orkar alltså. Jag jobbar inte heltid så idag sluta jag 3..men därefter är det stressigt. Det ska hämtas på dagis, som tar sin lilla tid och därefter ska man stressa hem och laga middag och gärna hinna äta den också innan det är dags att gå till gympan som ligger 3 minuters gångväg härifrån. 

På tal om dagis .Idag hade Ella blivit intervjuad. Hon hade svarat på ett antal frågor och svaren var så roliga! Enligt Ella heter jag Linda och är 5år. Jag ser ut som Ella. Jag jobbar på maxi och jag tycker om att jobba och att titta på tv när hon sover ( det ena påståendet var ju sant men det där med att jag tycker om att jobba kan man ju disskutera) 
Hennes pappa heter Andreas och han har svart hår men ser ut som Ella. O så är han 8år. Han jobbar som snickare, så han har verktyg och bygger små hus. Han tycker om att va hemma och titta på vuxenprogram  ( hahaha det där lät ju nått ) 

Barn är ju för härliga! 

Kommentera

Publiceras ej