Du fina helg var tog du vägen?

0kommentarer

Detta har verkligen varit en bra helg. En lugn och fin sådan. 
I fredags var det jag och min Ellafjälla hela dagen. Vi gick till en lekplats där hon lekte loss och jag satt och njöt i solen, längtar rätt myclet till våren nu! Efter det tog vi oss ner till jordbodalen för att mata ankorna och gick sen till ännu en lekplats. Det hela avslutades lite dramatiskt med att Ella fastnade i lera och ramlade i det där. Hon var inte grann efter det haha. Tur det var slutet på lekstunden för annars hade det katastrof. Det blev det visserligen i hennes värld ändå men det var ju det lilla :)

I lördags var vi på bio med Sjöbbe och Alice. Jättemysigt..vi åt först på max sen såg vi zootropolis. Ella var såå lycklig över att vara på bio, det var första gången för henne så i början satt hon bara och log. Den var dock lite lång för henne för i slutet kröp det i kroppen på henne men det gick bra ändå :) 

Tyvärr hände en olycka innan bio då jag blev påbackad så nu är det ett jävla jobb med försäkringspapper och skit. 

Idag har jag och Ella varit hemma hos mamma och pappa. När vi kom hem höll Andy på med storstädning, inte helt dumt att slippa det ;) 

Kommentera

Publiceras ej