Snart jul..

0kommentarer

Herregud vad tiden går fort. Snälla stoppa den nu! Mina töser växer så det knakar...allra mest minstingen i huset. Jag får sån ångest eftersom jag vet att detta är mitt sista barn så vill jag njuta så mycket som möjligt men jag hinner verkligen inte med. 

Vår vardag tickar på som vanligt. Imorgon är Ellas sista dag på dagis sen går hon på 7 veckors ledighet. Blandade känslor på det. Mysigt att ha henne hemma, vi slipper stressa på morgonen och vi kan hitta på lite saker. Samtidigt så ger dagis henne otroligt mycket stimulans som jag omöjligt kan ge henne. 
Men det blir nog bra det :) 

Jag har åter igen börjat på viktväktarna, dock mer taggad än någonsin. Jag SKA ner till min målvikt denna gången. Den vikten jag hade precis innan jag blev gravid med Ella. Det kommer bli tufft men det ska gå. Jag har gått en vecka nu och än så länge går det bättre än bra. Har till och med börjat gå på promenader..bara det! ;)

Blandade bilder från veckan som gått :

Till och med när Maja drar Ella i håret så blir inte Ella arg. Jag hörde dock henne säga till Maja på skarpen en dag " aj Maja! Det gör faktiskt ont när du drar mig i håret". Tro jag det, när jag gick bort så låg Maja med en tuss Ellahår handen!


Vi var på sjöcrona i helgen med Mått och barnen på barnensdag. Tänkte gått på lördagen men blev inte så och när vi hörde om hur mycket folk där varit var vi rätt nöjda att vi tog söndagen. Även fast Ella missa sina idoler dolly style så var hon helnöjd! 


Kommentera

Publiceras ej