mörkrädd

0kommentarer

Det är inte så himla jobbigt att gå upp på natten för att mata Maja. Såklart är jag inte pigg men det är ändå okej. Dock är jag fruktansvärt mörkrädd så jag tycker att det är obehagligt att vara uppe helt själv, fastän Andy ligger i rummet brevid.
Nu inatt ringde en klocka som lät som en dörrklocka..dingdongljud. Trodde först att det var Andys mobil men när jag sen satt i vardagsrummet och det lät tydligt så förstod jag att det inte var det. Sjuukt läskigt. Såg att det var vårt larm som fått något flipp..Det stod "alert" i displayen...men vad i helsike var det och varför startade det? Det tjuter ju högt när det sätts igång inte fan låter det som en dörrklocka. 

Så nu ligger jag i Ellas säng ( sängbyte såhär mitt i natten ) och jag kan inte sova för jag är helt nervös över varför det sattes igång. Skulle kunna googla för att få fram manualen till det men vet faktiskt inte om jag vill veta anledningen. Speciellt inte nu på natten. 

Kommentera

Publiceras ej