100 grader

0kommentarer

Det är redan varmt som tusan i lägenheten och inte blir det bättre av att vi sitter på varandra. Jag är underst, sen har jag Maja på bröstet och över mina ben kommer Ellas ben. Men fast det är svettigt är det mysigt så jag har inte hjärta att flytta på dom.

Nu är veckans besök över. Ska försöka att inte boka in grejer varje dag för jag märker att jag stressar.  Samma sak att jag alltid springer rundor som en idiot hemma. .tvättar, städar, lagar mat, fixar och donar. Jag går miste om stunden, istället för att sitta ner och mysa med mina barn så stressar jag och direkt när Maja somnat så lägger jag ifrån mig henne och susar iväg och fixar lite. Nej minsann det får bli ändring på det. Nu ska vi fortsätta vårt mys, vi har inte ens borstat tänderna än. Men idag ska vi bara ta dagen som den kommer...ingen stress, bara njuta!



Kommentera

Publiceras ej