tokig av att planera!

0kommentarer

Jag hade planerat min mammaledighet noggrant. Först semester, sen mammaledigt. Idag är var det fjärde personen som säger till mig att jag är dum som tar min semester istället för att söka havandeskap...gaaah!! Blir knäpp i huvudet, nu vet jag inte vad jag ska göra! Jag försöker vara ekonomisk och jag vet inte vad som blir bäst för mig i slutändan...som sagt blir helt knäpp av detta tänkande och planerande!! Jag måste sätta mig ner och räkna...sen kanske jag eventuellt skickar iväg ansökan...blir jag nekad havandeskapspenningen så går jag tillbaka till plan A ;)


Igår spela vi bingolotto..kunde inte jag bara få vinna miljoner så jag slipper jag alla pengaproblem? Vann som vanligt inte ett skit men nästa gång så kanske ;) Ella älskar bingolotto haha. Andy kopierar sin så får hon va med och kryssa ;) 



Kommentera

Publiceras ej