inte okej

0kommentarer

Det är inte okej att jag fick maginfluensa i söndags..att jag fick 7 timmars söndagstid i karens!! Det är inte okej att min loppa fick det i måndags så vi har varit hemma till och med onsdagen. Vad som verkligen inte är okej är att igår går vi tillbaka till jobb och dagis...att jag sen hinner jobba ca 3 timmar för att sen i panik rusa ur från jobb, rädd för att behöva kräka på maxis parkering. Jag fick alltså kräksjukan igen. Men vad är oddsen? Usch vad jag var dålig igår..jag låg hela dagen i min säng..om jag inte var på toan. När det var kväll hade jag så in i bombens ont i ryggen. 

Vaknade imorse och mådde okej. Nu mår jag illa igen. Kanske för att jag druckit ett glas nyponsoppa..den här magen vill helst inte ha ngn mat men jag har en bebis i den som nog gärna vill ha. 

Sista det är inte okej är att Andy nu är igång..härligt detta! Låt Ella slippa rond två!!

Kommentera

Publiceras ej