hysterisk

0kommentarer

Vi har precis städat mattan i vardagsrummet på spilld glass. Man är nog en ganska hysterisk person när till och med en dotter säger "din nya matta" när något är spillt. 
Den förra mattan jag köpte spilldes det både en kopp kaffe och ett glas oboy på så ni kan ju tänka er hur den såg ut. När denna kom in i huset så varna jag mig kära familj att jag blir galen om någon spiller på denna mattan. Vilket det såklart görs så några frispel har jag nog fått...Idag var det dock lugnt men hon säger ändå ..åh nej din nya matta haha. 

Jag ska snart bege mig till jobb. Fruktansvärt tråkigt känns det idag faktiskt. Kan bero på att både Ella och Andy är lediga. Skönt att detta är sista lediga dagen för dom. Är mysigt att ha dom hemma och Andy sköter ju hemmet när jag jobbar men samtidigt är det grymt att jobba när dom är lediga. 

3 månader kvar sen är det jag som går hemma ❤

När Ella själv tar på sig haha:


Kommentera

Publiceras ej