ensam hemma

0kommentarer

Det var inte igår jag var ensam hemma en lördagskväll! Ella är med mina föräldrar i Malmö för att se disney on ice och Andy är hos en kompis och tittar på hästarna. Jag njuter! Jag älskar detta haha :)Ibland är det faktiskt väldigt skönt att bara gå här hemma och lulla i tystnaden. Jag har tänt en massa ljus och pysslar lite. Köpte en ljusslinga med fjärilar på netto och det blev ganska bra faktiskt.
Men en kväll i ensamhet räcker gott och väl sen vill jag ha tillbaka min familj och allt stök det innebär :)

Vi har varit på kalas hos Linnea idag. Ella hade jättekul..jag är så glad att hon inte blivit som jag var när jag var liten. Jag var blyg och ville absolut inte vara med på lekar medans Ella tar för sig, hon leker lekar med glädje och är inte rädd för att hamna med barn hon inte känner. Det var prinsesskalas och dom var så söta dom små tjejerna i sina prinsessklänningar :)

Nej nu ska jag göra tacos sen blir det tvn resten av kvällen 


Kommentera

Publiceras ej