v 29

0kommentarer

Herregud vad veckorna springer iväg. Det är med blandade känslor. Såklart är det önskvärt att det ska gå snabbt så vi får träffa vår bebis men samtidigt så är detta sista gången jag är gravid och Ellas ålder springer också iväg! 

Jag mår fortfarande bra. Jag mår nästan oförskämt bra faktiskt. Jag har inga speciella krämpor än så länge, orkar med jobbet och livspusslet överlag. Är hyfsat pigg om dagarna, visst är jag trött på kvällarna men det beror nog snarare på att jag har en morgonpigg dotter ;) 

Denna bebisen är väldigt livlig. Jag tror den gör kullerbyttor så fort den får chansen för det känns minsann som att den är överallt. 
Ella var väldigt väldigt lugn i magen men har alltid varit väldigt livlig ändå sen hon såg dagens ljus. Så kanske blir denna tvärtom. Vi kan ju hoppas att den tar efter Ella och sover hela nätter i alla fall ;)


Kommentera

Publiceras ej