V 28

0kommentarer

Imorse var jag hos barnmorskan för att göra glukosbelastningen. Jag tycker inte att det är så farligt att göra..jag var mest glad över att få något att dricka! Det var inte så trevligt att vakna snustorr i munnen i morse ( hata denna nästäppa!!) Och inte få ta ett glas vatten, så som sagt jag var väldigt glad över att få något att dricka, skitsamma hur det smakade haha.
Mina värden var i alla fall bra så det var ju skönt. Allt annat är bra också..borde få upp mina järnvärden och det hade jag säkert fått om jag inte slarvat så förbaskat med järntabletterna. 

Mår i övrigt bra. Vissa dagar är bra, vissa är sämre men överlag måste jag säga att jag mår bra. Jag är konstant täppt i näsan, jag har lite halsbränna, inte alls som när jag vänta Ella, men den kommer och går så helt befriad är jag inte. Jag har hitintills gått upp 4kg och är än så länge inte ett dugg svullen i varken ben eller fötter! 

Vi vet inte denna gång heller vilket kön det blir. Vissa dagar är jag stensäker på att det är en flicka,vissa dagar en pojke. Det återstår att se ;)


Kommentera

Publiceras ej