flicka eller pojke

0kommentarer

Jag känner nu att vi kanske borde ha kollat kön på bebisen. Eller det hade i alla fall gjort allt lite lättare. Ella är nämligen så inställd på flicka att jag tror hon blir besviken om det kommer en pojke. Fastän vi säger till henne att det mycket väl kan vara en pojke så ger hon sig inte. Lika lite som hon ger sig med vad hon ska heta. Isabella går inte att rubba. Ella till och med säger " jag kommer kalla bebisen för Isabella i alla fall" haha..det är ju lite gulligt men det kan ju bli lite problematiskt detta. 

Det är lustigt hur man kan uppfatta saker genom tex instagram. En på jobb sa till mig
-konstigt att hon inte vill ha en pojke, Ella är väl rätt pojkig av sig? Det ser ut så på bilderna. 

Det är så långt ifrån man kan komma hur Ella är. Hon är superflickig..hade hon fått välja hade hennes garderob bara bestått av klänningar, gärna rosa eller lila. Hon leker mest med flickor, ser aldrig att hon leker med pojkar när jag hämtar henne på förskolan. Hon vill gärna ha fläta eller någon form av uppsatt hår och ska det vara nersläppt så måste där va en klämma i. Försöker jag köpa byxor till henne med tex en grön sömm så blir det tvärstopp..för det anser hon är pojkbyxor :) 

  

Kommentera

Publiceras ej