En ledig lördag

0kommentarer

Denna helgen går i princip ut på att ta det lugnt och på att försöka få Ella blöjfri. Båda sakerna går väldigt bra. Lugnt och skönt och Ella springer och kissar på pottan utan att man måste påminna henne. 
Jag och Ella tog dock en runda till stan i förmiddags. Vi köpte en vårjacka till henne, klistermärken som hon kan sätta på sitt kissochbajs papper och en tröja. Jag tror alltid att vi ska ha det så mysigt när vi gör en sådan sak men det blir inte så mysigt utan snarare stressigt. Ella springer och gömmer sig under klädställningar i affärerna så jag inte har en aning om var hon är, jag får asa henne efter mig för annars strejkar hon gärna och stannar stup i kvarten. 
Vi avslutade vår stanrunda med att gå in på HD's öppnahus där Ella fick ett ballongdjur så blev hon nöjd och glad ;)

Jag har försökt ge mig på att klippa Ella idag. Det började bra med att jag direkt ( hann inte ens ta ett klipp i håret) klippte mig i fingret haha. Sen satt hon inte rakt en sekund så helt ärligt vet jag inte hur detta blev. Jag vet att jag klippt alldeles för lite och förmodligen är det helt snett också. Jag blev så irriterad så jag fick lägga ner det, får nog ta tag i det imorgon igen. 







Kommentera

Publiceras ej