Det vänder snabbt

0kommentarer

Igår fick jag frågan "hur mår du?", jag kunde utan minsta tvekan svara att jag mår väldigt bra, jag känner mig pigg!
Idag om jag hade fått frågan hade jag svarat : Jag mår bra men jag är totalt slut i kroppen. Jag har ont i mina ben, så fort jag sitter ner får jag dessutom kryp i dom. Jag har ont i höfterna och ryggen och det känns som att jag bär runt på en heffaklump. Jag har dessutom, som jag visserligen haft ett tag, halsbränna som mina piller inte tar så nu får jag kombinera omeprazol och samarin. 
Så idag har jag alltså en mindre bra dag. Jag hoppas att imorgon kan jag åter igen svara jag mår bra och känner mig pigg i kroppen.

O så har vi det här med humöret. Det är jobbigt just nu. Jag tänder till på alla cylindrar så fort något går emot mig. Jag vet inte hur många gånger om dagen som jag skäller och gapar på Ella vilket får mig att få fruktansvärt dåligt samvete för jag vet att i 4 av 5 fall så överreagerar jag kraftigt. Hon är mitt allt och jag vill inte att hon ska tycka att hennes mamma är ett monster. Så jag kompenserar henne med massa massa kärlek och pussar och kramar.

Idag var vi hos mamma en sväng. Mamma hade hittat spel som jag hade när jag var liten och dom tyckte verkligen Ella om :) Hamburgarspelet och mixmax. Mysigt när vi kan sitta ner lite och spela ett tag. Jag ritar mycket med henne men det slutat alltid med att jag sitter kvar själv och ritar för Ella tröttnar. Hon vill hellre leka mamma, pappa barn men där går minsjäl min gräns. Så jag hoppas att detta kan bli nya grejen :)

Kommentera

Publiceras ej