Då provar jag detta också

0kommentarer

Min halsbränna, som jag tyckt varit helt okej, har tyvärr på sistonde eskalerat. Mina omeprazol hjälper inte mycket så jag får kombinera en pilla och sen under dagen dricka samarin. 
Nu har jag läst om ljummet citronvatten på morgonen. Inte nog med att det ska stimulera tarmarna ( kan behövas det med så här i gravidtider), göra hyn finare och en massa andra saker det ska dessutom lindra halsbränna. Ja det tåget måste jag bara hoppa på och prova. Jag är villig att prova allt bara jag slipper detta. Så nu är första koppen drucken. Kan inte påstå att jag njöt men att dricka saker är inte i min värld så farligt. Det är bara att göra det snabbt och lätt. Får man ner en äcklig shot kl 3 på natten ska man väl få ner lite ljummet citronvatten också ;)

Kommentera

Publiceras ej