v36...1 månad kvar!!

0kommentarer

Idag är det exakt en månad kvar till beräknad bf. Herregud..när jag tänker på det blir jag ju helt nervös. Nästa månad kommer vi vara 4st i denna lilla familjen. Jag har så svårt att greppa det. 
Jag fortsätter att tvätta saker. Idag var det filtar och spjälskydds dags. Ska försöka ge mig ut nästa vecka och köpa en madrass till sängen samt ta upp liggdelen till vagnen så jag kan bädda :)

Status på graviditeten är oförändrad. Jag har ont i rygg, trött i benen, har halsbränna och är trött :) men det är inget jag inte reder ut..som sagt är det så kort tid kvar så det är bara att kämpa på. Är glad att jag inte jobbar mer så jag kan ta allt i min egen takt och vila om jag känner att det behövs. 
Idag har jag kanske varit lite överambitiös och handlat, dammsugat och tvättat golven men det fick jag också lida för big time. Har fått ta en värktablett och har fått ligga på spikmattan en stund. Så kanske är jag lite smartare nästa gång och inte gör allt på samma dag.



Kommentera

Publiceras ej