v 39..

0kommentarer

Och 8 dagar kvar till bf. Jag känner mig mer redo nu. Nu vill jag träffa vår skatt och jag är inte så rädd inför vad som komma skall. Jag vet ju att det kommer göra ont men dom sakerna som jag är rädd för, som sitter i sen Ellas födsel, försöker jag lägga åt sidan. Det finns inget som säger att det finns stor risk att det ska hända igen så det är bara att hoppas på det motsatta. 

Jag mår bra fortfarande. Halsbrännan är ju rätt tradig nu får jag säga. Nätterna är sådär också. Jag vaknar av minsta lilla och kan ligga vaken sen ett bra tag. 
Har upptäckt att vid 03, 03.30 är det mycket aktivitet i vår trappa. Hemtjänst, tidningsbud samt någon granne med klackar hörs varenda natt. Inget är väl speciellt konstigt med det. .förutom grannen med klackar. Var ska man en vardag 03.30? 

Vissa dagar moler det på ordentligt, vissa dagar inget alls. Bebisen är inte alls aktiv på morgonen/förmiddagen utan vaknar till liv på sen eftermiddag/kväll. Får ofta buffa igång den på dagen för att få ett livstecken. 

Jag fick ju fruktansvärd avsmak för bacon och kyckling i början av graviditeten. Fick kräka bara jag tänkte på det och om Andy stekte något av det så var det kört. Jag kan nu äta bacon och till viss del kyckling. Tanken på kycklingfile gör mig fortfarande lite äcklad men det är nog mest en fixide:) har haft under hela graviditet tillfälliga cravings. Det kan innebära att jag blir maniskt sugen på jordgubbar...sen håller det i sig i några dagar. Just nu är det dammsugare. Sådär bra kanske för vikten men nu e de så lite tid kvar att njuta så jag skiter i denna vikt.

Kommentera

Publiceras ej