v 37

0kommentarer


Nu är det väldigt nära. Skrämmande nära. Lite paniknära. Jag känner inte mig redo. Jag tycker liksom inte att det känns okej när jag tänker på vilken smärta som väntar. Att jag snart kanske inte får sova hela nätter längre utan får fara upp och ner. Tänk så får vi en till kräkunge ? Som man får byta kläder på 10 ggr om dagen, som inte går upp i vikt så man får ränna på bvc och sjukhus var och varannan dag. Tänk så får vi en kolikunge!! 

Sen andra sidan av mig tänker att nu är det nära. Äntligen är det snart dags. Den som vi väntat på i 9 månader är snart här. Ella ska äntligen få bli storasyster som hon är så stolt över. 
Det kanske blir en söt liten filur som sover hela nätter och som är allmänt nöjd över livet.

Vi får helt enkelt se. Det enda vi vet är att nu är det inte många veckor kvar 💕

Kommentera

Publiceras ej