v 35

1kommentarer

En än så länge bra vecka. Jag har inte så vansinnigt ont i ryggen utan det är faktiskt okej. Jag har halsbränna men inget som inte kan botas med lite omeprazol och samarin. Mina kollegor på jobb skämtar om att vår bebis kommer komma ut skummig...jag dricker alltså en hel del samarin haha. 
Det är en mycket lugn bebis just nu. Från att vara igång dygnet runt till att sova större delen av dagen. Inte förrän sen eftermiddag/ kväll är det full hålligång. Innan dess är det bara små puffar nån gång. 

En kollega sa att hon hört att så som mamman sover på natten så kommer bebisen sova. Så är man uppe mycket på natten så kommer bebisen också vara uppe mycket. Är man uppe en viss tid så kommer förmodligen bebisen vilja vara uppe den tiden också.
Nu förstår jag att det här inte alls stämmer..men tänk så bra om det hade gjort det. Jag somnar som en klubbad säl varenda kväll och sover oftast hela natten. Så det kan ju gärna bebisen göra också:) 

6 arbetsdagar kvar. Nu är jag inte ledig förrän det är dags att säga adjö men det fixar jag!!

1 kommentarer

Denice

01 Apr 2016 19:38

Moa var också igång hela dagarna till ett par dagar innan hon föddes, då var hon jätte lugn, precis som om hon samlade energi. Så där kommer kanske en bebis vilken dag som helst ;)

Kommentera

Publiceras ej