Mitt lilla ögonbarn

0kommentarer

Att Ella är ett riktigt ögonbarn är där ingen tvekan om. Igår var allt som vanligt. Inte ett enda tecken. Inatt kom hon in och klaga på att hon inte kunde titta..halvsovandes avfärda jag det och fick henne att lägga sig och somna om. Imorse vakna hon och kunde inte öppna sina ögon. Ögoninflammation deluxe javisst. Lilla hjärtat, hon ser så eländig ut med svullna, röda, rinniga och variga ögon. Tur det ser värre ut än vad jag tror det känns för henne. 
Inga droppar har vi kvar så idag har jag köpt kamomillte som listas som en huskur mot ögoninflammation. Så får vi se om det funkar :) 

Idag har Andy jobbat så jag och Ella gick hem till hennes farmor imorse och åt frukost med Johanna och Andys faster Gitt. Vi stanna där sen några timmar. Nu sitter vi i soffan. Ella tittar på frost samtidigt som hon ritar och jag läser en bok. Vi väntar på att Andy ska komma hem med köpemat:) 

Kommentera

Publiceras ej