Fredag

0kommentarer

Då var det fredag igen. Fastän jag är ledig varje dag så är det ändå något extra med fredagar. 
Jag och Ella sov till 8 imorse sen låg vi och mös i sängen tills hon var över 9.
Klockan 10 träffade vi Ida och Linnea och det var som vanligt väldigt trevligt.
Jag och Ella tjafsar typ dagligen om småsaker på morgonen "ta på dig kläderna" "kom och borsta dina tänder" blablabla men när kompisen Linnea ska komma då blev det jäklar i det fart på ungen så på mindre än 1 timme var vi fixade, Ella fick frukost och jag hann dammsuga. Kan inte varje morgon va så?

Nu har jag och Andy fredagsmys. Han tittar på en serie och jag sitter brevid och läser. 
Andy tycker att jag ska ta på mina glasögon när jag sitter såhär hemma för tydligen kisar jag när jag läser. Ja det var ju en bra idé. Tror ni jag vet var jag lagt dom? Nix. Inte en jäkla aning var dom finns. Hur många ställen kan man logiskt lägga ett par glasögon på? 

Kommentera

Publiceras ej