torsdag

0kommentarer

Idag lämnade jag Ella 9 på förskolan. Jag lämnar alltid henne 9 när jag jobbar eftermiddag och faktiskt är det väldigt skönt för det blir lite egentid. Varken barn eller sambo hemma :)
Jag och Ella tog en promenad till förskolan. Vågar knappt erkänna det men vanligtvis tar jag bilen upp ( ca 10 min. gångväg ) höjden av lathet! 
Det gick i alla fall bra att gå dit, hon pinna på och promenaden tog oss bara 20 minuter. Man vet ju aldrig vad hon ska hitta på vägen så vi får gå i god tid. 

Efteråt tog jag en jogging / promenad genom jordbodalen. Där nere blåste det inget så där var riktigt skönt att gå. Dock tittar jag för mycket på deckarserier så jag inbillar mig en massa när jag går där. 

Strax ska jag iväg till jobb. 14-19.15. Kan tyckas vara en skön tid men segare tid får man leta efter !

Ledig imorgon och jag hoppas min mamma ska kunna ta Ella en stund så jag kan komma iväg och simma. Jag har köpt en baddräkt  ( som jag knappt kommer i ) det är nog dags att inviga den med tanke på att jag köpte den i somras..jadå.

Kommentera

Publiceras ej