ledig helg

0kommentarer

Ännu en helg som flög förbi! 

Vi började vår helg med att i fredags gå på öppna förskolan i Bårslöv. Himla trevligt måste jag säga. Massor av roliga saker att göra för Ella, kuddrum, sångstund, fika och pyssel. Dit åker vi fler gånger.

I lördags åkte Ella och Andy och fiska. Mysigt tycker jag och Andy hoppas nog att Ella ska bli en liten fiskare som han själv. Kanske när hon blir större men nu är hon inte det. Efter 5kast ville hon hem igen haha.
Lite senare på dagen kom mamma förbi och baka med oss. Det tyckte verkligen Ella om som vill hjälpa mig mer och mer i köket. Tyvärr tyckte jag att bullarna blev torra så vi får nog öva mer.

Idag har vi hängt hos mina föräldrar hela dagen. Jag och pappa har rotat fram alla mina gamla barbiedockor och möbler. Herregud säger jag bara så mycket saker. Men roligt att det kan gå vidare i arv..dom har jag haft väldigt roligt med så förhoppningen är ju att Ella också ska ha det :)

Nu ligger jag i sängen och hoppas på att klockan ska springa iväg så bron snart börjar. Jag är dödstrött så det blir en utmaning att hålla sig vaken tills dess ;)

Kommentera

Publiceras ej