sambofritt

0kommentarer

Denna helgen är Andy i England på fotbollsresa och det är minsann rätt skönt. Fast jag saknar han lite haha. 

I fredags hade jag och Ella först frukostmys med Lollo, Ida, Helena och barnen. Efter det gick vi hem och umgicks med Andy innan han skulle åka. På eftermiddagen kom Rebecka, vi gick en promenad sen på kvällen när Ella somnat frossa vi i goda ostar och korvar. Så gott!! 
Vi hade en riktigt trevlig kväll :)

I lördags umgicks vi med mina föräldrar hela dagen. Vi gick till barnens hus och köpte ett pippihus till Ella. Mycket glad tjej !  Det leker hon flitigt med :) Hon är så söt för hon säger kicki klock klock till pippi långstrump och Conny till Tommy hahaha. Goa onge ! 
Vi tog det lugnt resten av dagen hos mamma&pappa och på kvällen hade jag och Ella mellomys hemma :)

Imorse vakna jag 6 av att Ella (som sovit i min säng dessa nätter, mys ) leta efter sin napp och snuttefilt. Jag börja känna efter den i mörker och upptäcker att hon spytt i sängen. Alltså så sjukt att jag inte vaknat av det . .jag har ingen aning när detta skett. Men efter det var det igång. Hon har kräkt hela dagen men emellan kräkningarna är hon jättepigg . Så konstigt. Jag hoppas bara att hon får sova gott inatt och att vi slipper kräkningarna! 

Kommentera

Publiceras ej