full rulle

0kommentarer

När jag slutat idag hämtade jag snabbt hem Ella. Vanligtvis får hämtningen ta den tid det tar och jag pratar alltid mycket med pedagogerna men idag var det tidspress och såklart var Ella mitt uppe i dansande när jag kom. Så får jag dåligt samvete och känner mig som en dålig mamma för att jag stresshämtar henne. Men så tänker jag att det händer aldrig annars så en gång är ju faktiskt okej? 

Vi for i alla fall iväg och klippte oss hos Therese efter det. Ellas hår är nästan jämnlångt nu :) Hon klipps ca var tredje månad vilket är bra för då får jag också klippt mitt haha. Innan Ella fanns så klippte jag mig med kanske 1 års mellanrum ..skandal, konstigt mitt hår såg förjävligt ut. 

Vi spontanåkte sen hem till mina föräldrar. Där blev vi bjudna på middag och Ella fick busa massa med sina favoriter. Det var en trött tjej som däckade på soffan mitt o vällingdrickandet när vi väl kom hem :)

Nu ska jag ta det lite lugnt med min man sen är det sängdags ! 

Kommentera

Publiceras ej