prinsessan Ella

0kommentarer

Efter en natt med feber för min del bestämde jag att idag skulle det bara bli en hemmadag. 
Voine voine vad denna donnan har testat mitt psyke idag. Och tyvärr höll det inte hela vägen. Ett och annat utbrott har det tyvärr blivit. Så nu när hon sover och är så söt ( är hon ju när hon är vaken också) så får jag jättedåligt samvete. Jag vill ju gärna va en lugn och pedagogisk mamma men ja ibland så går det bara inte. Bättre lycka imorgon ;)


Nu har jag precis kollat klart på en film. Andy är på julfest och jag ska jobba extra imorgon så jag ser faktiskt ingen mening med att vara uppe längre haha. Våra grannar har fest...vilket inte stör mig speciellt mycket meeen det är fasiken vas tjejer är störiga att lyssna på med sitt vrålande haha

Kommentera

Publiceras ej