Slut på det roliga

0kommentarer

Söndag kväll..jag ligger nerbäddad i sängen. Ont i huvudet som jag har dom flesta kvällarna nuförtiden. Kanske borde bruka allvar med mina glasögon men jag vantrivs så otroligt mycket i det. 

Det har varit en bra helg. Det fina vädret kom till Helsingborg så i fredags invigde vi grillen. Underbart! Vi satt hela eftermiddagen på altanen och bara mös. På kvällen spelade jag och Andy spel. Det var längesen vi gjorde det men det är ju så kul. Vi satt uppe alldeles för länge för Andy vägra gå med på att jag var vinnaren så han krävde en andra runda ( som han tyvärr vann, men det var lika bra för husfridens skull ;) 

Nej nu ska jag sova. Jag är helt slut. Man borde vara pigg efter en ledig helg men jag är tröttare än när jag jobbar. 





Kommentera

Publiceras ej