Ledig dag

0kommentarer

Fasiken vad jag älskar lediga dagar. Dom går bara så himla fort vilket gör att jag skulle kunna gråta en skvätt. Så ska man jobba igen och jag är inne i en svacka när det gäller mitt jobb. Men snart är det ledig helg igen!

Ella sov hos sin farmor inatt. Hon gav sig iväg vid 6 igår kväll. Föreställde mig en lååång efterlängtad sovmorgon och vad händer? Jag vaknar 06.45!! Men vafan! Totalt knäckt av detta haha...när händer det nästa gång att jag får sova hur länge jag vill, utan en dotter som brukar tycka att 06-07 är lagom att gå upp? Nä det där var riktigt orutinerat gjort av mig.

Ella ville i alla fall hem vid 1 idag så då var det slut på friden. Mina föräldrar kom förbi och hjälpte mig i trädgården, ska försöka få gräset till att ta sig bättre där vi sådde förra året. Detta året ska jag även ge mig på att göda gräsmattan. Men det får bli ett senare projekt. 

Kommentera

Publiceras ej