Fredag

0kommentarer

Jag har opererat ut en visdomstand idag så som ni förstår är det mycket synd om mig idag haha. Nejdå det är inte så farligt. Sjukt imponerad av käkkirurgen som gjorde det så smidigt på 10 minuter! Förra gången jag tog ut en höll tandläkaren på i 2 timmar! Då kan vi snacka om att vara mörbultad i käften.

När Andy kom hem vila jag en timme. Så säger han nu ikväll:
-har du bara sovit idag?
-vadådå ? 
-du har inte fixat något här hemma 
-som vadå?
- ja men du har inte satt igång diskmaskinen
-nej det har du rätt i..jag har bara dammsugat, tvättat och diskat. 

Haha vilket nöt. Snacka om att hänga upp sig på en sak och inte se allt runtomkring. Det roliga är att han påpeka detta sen sket han själv i att sätta igång den haha.

Nu ska vi se Arne Dahl och jag ska äta glass. Det var tydligen jättebra när man tagit ut en tand och jag är inte den som är den ;)

Kommentera

Publiceras ej