En såndär jättebra dag!

0kommentarer

När jag kom till vår bil efter jobb så upptäckte jag att någon idiot förstört vår backspegel. Den stod rakt ut, glaset är sprucket och en del av plasten runt om är sprucken. Skottpengar på sådana människor alltså!! Vad jag önskar att man kommit på denna människa...eller att någon sett det så personen hade åkt på smitning. Men så är tyvärr inte fallet så bara att punga upp pengar till det. 

Sen på tal om idiot så var jag, Ella och hennes farmor i jordbodalen och mata ankorna. Efter det gick vi en runda. Då kom det en joggare ( läs en idiot gubbe som måste va jävligt less på livet ) som tydligen hade ensamrätt på stigen i jordbodalen. Ella var lite bakom oss och när jag såg han komma sa jag till henne att gå in till kanten. Så vräker han ur sig "håll i ungen" för att sen jävligt surt vräka ur sig "jävla idioter" till mig och Carina för att vi tydligen inte följde hans lag i jordbodalen. Till saken hör att Ella inte hindrade hans framfart och OM hon hade gjort det så hade han väl fått sakta ner och kanske tagit 2 steg till sidan. Men nej han var tydligen chef över stigen. Så nu vet ni det..låt inte era barn springa fritt på en allmän plats för barn har tydligen inte samma rättigheter som sura gubbjävlar. 

Så fick jag sagt det. 

Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis stöter jag inte på en enda idiot imorgon. Fast det är att hoppas på för mycket med tanke på vilket jobb jag har. Så fick jag sagt det också.

Sov gott

Kommentera

Publiceras ej