Sep. 27, 2014

0kommentarer

Idag har jag och Ella haft myslördag. Andy jobbade och till en början hade vi inga planer men det blev i slutändan en bra dag.
Vi körde till lager 157 i förmiddags. Jag köpte en jacka till mig själv. Jag går och lämnar Ella på dagis i ur och skur så jag behövde en som var vind- och vattentålig. 300 spänn var rena klippet! Bara för att den var så billig så fick Ella en tröja och ett par byxor också haha.

Vi körde därefter till Laröd och lekte på lekplatsen. Himla fin och kul lekplats.









På eftermiddagen gick vi till Ellas farmor och fika. Då Ella är förkyld och har en hemsk hosta som gör att hon knappt sover på natten så blev hon lite hängig. Hon somnade på soffan och då fixade jag och Carina Ellas present. Tänk att min fjälla blir 2år om mindre än 2 veckor...sjukt!


Resten av dagen har vi lekt på Ellas rum med hennes "musses klubbhus" och "Dora" leksaker. Vi har byggt upp ett litet samhälle haha.








Kommentera

Publiceras ej