Sep. 19, 2014

0kommentarer

Då var klockan halv 10 en fredagskväll och denna familjen har sagt godnatt. Ella sover i sin säng efter att ha somnat på soffan, Andy sover på soffan och jag nicka nästan till precis så nu ska jag också lägga mig.

Vi hade en jobbig natt, Ella fick hosta så hon fick sova hos oss för jag orka inte springa upp och ner 100 ggr. Mitt i natten fick jag kryp i benen och kunde omöjligt komma till ro. Ella snurra rundor som en tornado så både jag och Andy fick en och annan fot lite här och var. Trötta deluxe idag!











Vi träffade Sandra och Savannah på väla i förmiddags. Jag handlade en tröja till Ella men egentligen är jag ute efter en blus till henne. Vill att hon ska ha det när hon fyller år men jag hittar inte någon fin nånstans! Har letat som en idiot både i affärer och på nätet. Ska det vara så himla svårt?

Kommentera

Publiceras ej