Sep. 07, 2014

0kommentarer

Min fjärde helg i rad jag jobbar och jag känner mig ganska less på det. Eller ganska är ett milt utryck, jag är urless på det. Samtidigt är det fina pengar så jag står ut. Ligger till och med och funderar på om jag ska se om jag kan köra en extra helg denna månaden också haha. Det är mycket som händer denna höst/vinter hos oss. Vi ska på bröllop, Ella fyller 2år, jag fyller 30år, två kalas på det, mamma fyller år, vi ska till London, sen kommer julen som avslutas med att pappa fyller år. Till råga på det så har min bil gått sönder. Jag kör för tillfället runt med en bil som låter som en streetracer och kör jag över ett gupp så skrapar avgasröret i..woop woop på den
😩🔫

Sånt är livet på en pinne och det ska vi nog kunna reda..mycket att se framemot om inget annat. Förutom att jag fyller 30år då..lite ångest på det är det allt.

Nej nu ska jag sova, närmar man sig 30 behöver man definitivt sin skönhetssömn ;)

Kommentera

Publiceras ej