Oct. 10, 2014

0kommentarer

Här sitter jag i soffan, äckligt mätt efter sushifrossa på sugoi. Gott var det och trevligt sällskap hade jag. Var skönt att komma hemifrån lite och umgås med mina vänner, i detta fallet Ida och Camilla..och såklart Linnea:)

Ellabus och jag träffade Ida och Linnea även i förmiddags. Vi gick ut en sväng och lekte på en lekplats. Dom är så söta våra små tjejer och leker fint gör dom.

När jag är hemma med Ella så måste jag sitta på hennes rum när hon leker. Hon kommer och hämtar mig, tar mig i handen och säger "Kong mamma" sen visar hon mig vart jag ska sitta så får jag snällt sitta där och glo. För sen leker hon själv. Säger jag nej blir hon jätteledsen och då får jag dåligt samvete. Men hon gör inte så med Andy. Då leker hon själv på sitt rum. Är jag för snäll? Alltså missförstå mig rätt, det är klart att jag vill leka med henne men ibland hade det faktiskt varit skönt om hon gjort det själv.

Så det är vad vi gör när vi är hemma. Ibland har hon konsert för mig där jag sitter på min utvalda plats. Alltid i hennes saccosäck i hörnan vid garderoben haha. Då sjunger hon, sen bugar hon så måste jag klappa. Klappar jag inte så bugar hon tills jag gör det och till sist säger hon till mig att klappa ( chefen bestämmer )
Eller dansar hon och hennes nalle tryckare haha. hon är för söt.



Kommentera

Publiceras ej