Oct. 03, 2014

0kommentarer

Andy säger att jag är rädd för min egen skugga och jag får nog faktiskt ge han rätt för det. Jag är så sjukt mesig. Men det värsta är att när jag blir rädd så blir jag handlingsförlamad.
Jag satt precis ute på altanen och röka när jag ser en gestalt stå vid huset mitt emot. Eftersom Andy säger att där bor knarkare så blir jag nervös av att se någon där när det är mörkt. När den här gestalten dessutom säger något helt plötsligt så håller jag på att skita ner mig. Han sa inget till mig men vet inte vem han prata med...det var ju bara han där. I alla fall bestämmer mig för att gå in..då går jag i slowmotion. Varför!? Jag borde rusa in men nej då får jag kola i benen och går så långsamt. Blir irriterad på mig själv.

Nu har jag lagt mig i sängen. Jag har rullat ner i alla fönster, vilket jag alltid gör när jag är hemma själv på kvällen. Men nu vågar jag inte släcka. Tänker att om det är tänt så tror dom att vi är vakna så då vågar dom inte komma hit haha.
Jag tror inte det här med att bo i hus hade passat mig så bra. Jag får nog bo i lägenhet för evigt..att vi dessutom har en polis i trappan passar mig utomordentligt bra!

Kommentera

Publiceras ej