höstdag

0kommentarer

Idag kom Alice och Linda hit på lekdate. Flickorna hade jättekul och lekte/busade en massa. Vi bestämde oss för att gå till affären för att det slutat regna. Tagga upp tjejerna rejält inför detta, tittar ut och det regnar. Jahapp då får vi rota fram regnkläder. Alice fick ett regnställ som var i minsta laget, Ella krängde jag på ett i storlek 80 (hon har 98 i kläder haha) det satt ändå hyfsat för att vara så liten storlek. Ellas stövlar är på dagis så jag hitta ett par som andy råka få med sig hem från det andra dagiset. En aning stora men det funka fint. Ut och rasta barnen..dom hoppa i varenda vattenpöl och verka inte så bekymrade över att det regna :)
När vi kom hem var hela dyngsur om fötterna så nu kastades dom stövlarna. Saken är att dessa stövlar sattes på Ellas hylla åter o åter igen trots att jag satte tillbaka dom till korgen med överblivna saker så det är inte så att vi snor hem saker från dagis:)

Vid 2 tiden kom Sandra och Savannah o hälsa på. Det blev lek och tjatter även under dom timmarna dom var här :)

När alla kompisar gått hem slocknade Ella i soffan , helt slut och det ska jag säga er att det är jag med!


Kommentera

Publiceras ej