rätt men ändå fel

0kommentarer

Jag är helt övertygad att anledningen till att Ella vill upp innan 6 varje morgon är för Andys väckarklocka. Den ringer 100 ggr och han hör inte den så den bara ringer o ringer. Kort därefter står Ella brevid vår säng. Andy påstår att så är det verkligen inte så idag har jag puttat till han så fort den börjat ringa så han stängt av den direkt. Resultatet blev att Ella inte kom in till oss förrän 7 och Andy försov sig haha. Men jag hade rätt och det är huvudsaken ;)

Min hals är inte bra än, nu har jag svullna lymfkörtlar i halsen så det känns som att något fastnat, inte så trevligt. 
Jag garanterat tagit semester i helgen för att jag ska ha kalas på lördag och jag vill inte ställa in. Orkar inte ha det hängande över mig sen. Så idag ska jag lämna Ella hos hennes farmor sen ska jag åka och handla och hem och städa. Ska bli kul och se hur pigg jag är efter det.


Kommentera

Publiceras ej