en sån dag

1kommentarer

Min hals är inte ett dugg bättre, Ella däremot är på topp. Ni kan ju själva räkna ut ekvationen. Ella tycker nog att hon har världens tråkigaste mamma. När jag fråga henne om hon vill gå till dagis imorgon eller stanna hemma med mamma var svaret självklart. Jag förstår henne. Ingen vila heller för henne idag. Jag ville på riktigt gråta. När man själv är så trött och slö så vill man bara få den där lilla sovstunden men Ella ville annat och Ella bestämmer i detta huset när det ska sovas.

Annars har vi tyvärr mest bråkat idag. Jag ser ju att hon är totalt understimulerad men på något sätt anser jag att i alla fall en liten stund kan hon leka själv. Men icke, då gick det istället ut på att reta upp sin mamma. Jag har bland annat torkat upp en stor flaska såpbubblor från golvet. Får vara tacksam att hon själv ville hjälpa till att torka.

Fast vi har även haft en mysig dag. Hon tycker om att kramas och pussas, gärna ska vi kramas ett gäng dvs jag, Ella och 3 dockor :) 

klockren bild på hur vår dag varit, jag och Ella ska ta selfie  Slutar med att jag är med på selfien och Ella är i bakgrunden i full fart med att gunga en tavla 

1 kommentarer

Helena

12 Nov 2014 23:18

Haha, ett jäkla bussfrö! :)

Kommentera

Publiceras ej