May. 28, 2014

0kommentarer

Då var det kväll. Det blev en fin dag trots att det var kallt imorse. Efter jobb där jag fick sluta tidigare susa jag ner i stan och uträttade lite ärenden innan jag hämta Ella. Hon skulle absolut inte gå hem från dagis. Skrek och åla sig för att komma ur min famn. Till sist kom vi därifrån, vi gick hem utan vagn så det tog sin lilla tid:) Vi stannade på en lekplats och åkte rutchikana sen gick vi inom Ellas farmor och hälsa på.

Imorgon är det röd dag och som vanligt har jag otur att det infaller på min helgvecka så medan ni andra kan gotta er med ledig dag så ska jag jobba:(

I helgen var jag i ullared med min tjejliga;) Jättehärlig och trevlig helg. Hela lönen rök bara sådär men skit i de..om en månad kommer nya pengar haha.















Kommentera

Publiceras ej