May. 10, 2014

0kommentarer

Lillsess och jag har varit ute på ärende på förmiddagen. Vi började på maxi där Ella fick en egen kundvagn. Hej och hå var det gick undan haha. Jag fick inte handlat mycket för det var mer hänga med i svängarna än handling som gällde. Men hon var så söt, riktigt mallig för att hon hade egen kundvagn, gick och log mot alla och sa hej:)


Vi körde sen till väla där jag skulle byta ett par byxor som var sönder, såklart hade dom inte fler i min storlek men fick undanlagt ett par på familia som jag får åka och handla imorgon. In på flowerteam för att handla nya blommor till altanen och dom har jag även planterat nu:) Nu ska bara rabatten jämnas till sen är jag klar där ute. I dagsläget ser det förjäkligt ut med en helt ojämn gräsmatta men det får jag ha lite hjälp med att fixa:)




Nu sover loppan middag och snart kommer min pappa som ska spendera eftermiddagen med mig och Ella. Mamma jobbar kväll och Andy är som sagt iväg så jag ska bjuda pappa på middag:)

Ha en fortsatt trevlig lördag 💖





Kommentera

Publiceras ej