Jun. 27, 2014

1kommentarer

Idag har Jag&Ella haft en kanondag med Ida och barnen i Helsingör. Vi var på akvariumet, åt lunch, gick i affärer och åt glass:) Jag njuter så av sådana här dagar, inget att klaga på utan bara att njuta av livet. Idas Filip tar så himla fint hand om Ella, håller henne i handen så hon inte ska springa iväg och leker med henne..underbara kille! Blir att man själv kan njuta lite av sällskapet än att bara springa och jaga henne:)











Jag och Ella tog bussen ner till stan i förmiddags. Ella är väldigt glad för att säga hej till folk vilket jag tycker är charmigt. Det kom ett äldre par( läs gubbe och kärring) när vi vänta på bussen. Ella sa glatt Hej till dom och dom sa motvilligt hej tillbaka. Efter ett tag säger Ella Hej igen, svarar man inte så säger hon Hej igen och igen. Fortfarande med ett leende. Då svarar kärringen : Jag har redan hälsat på dig.
Efter ett tag säger Ella Hej igen, igen och igen, fortfarande glatt. Jag säger då till Ella att dom redan sagt hej till henne och kärringen säger till Ella: Din mamma har tålamod, men den har inte jag. Ursäkta mig men vilken skata. En 1 1/2 årig flicka säger hej glatt till henne och hon har mage att vräka ur sig det. Vad är det för fel på mänskligheten? Visst om hon springer och skriker och gapar men hon satt fint på bänken och var bara glad. Nej en dansk skalle på sådana bitterfit*or.

1 kommentarer

Helena

29 Jun 2014 23:23

Hon skulle sparkat kärringen på benet !!!!

Kommentera

Publiceras ej