Jun. 25, 2014

0kommentarer

Nu ligger jag i sängen, slut som artist. Idag har det varit lite lyxigt, Ellas farmor hämtade henne efter dagis sen åkte dom till en kompis. Jag stack då till väla med Rebecka och hade egentid..lovely! Handlade 2 par byxor till mig själv...älskar när lönen trillar in på kontot:) Nu är alla räkningar betalda och det ser ut som att bli en bra månad.




Igår hade vi en mysig ledig dag. Först träffade jag och Ella Rebecka i jordbodalen, vi matade ankorna och gick en promenad. Ella fick en apa av Rebecka som hon virkat, såå söt och så himla snällt gjort! Perfekt present till Ella som älskar apor:)
På eftermiddagen åkte jag och Ella hem till mina föräldrar för att träffa lilla Hulda. Tyvärr är hon ju livrädd för Ella men tro jag de så högt som Ella pratar:) Ella förstår ju inte det och så länge hon är snäll mot Hulda och klappar henne fint så är jag nöjd:)















Kommentera

Publiceras ej